vineri, 17 februarie 2012

Spring wishlist

Hello people!

Tanjesc dupa soarele cald si parfumul racaros si imbietor al unei dimineti de aprilie! Vreau sa vina primavara, si vreau sa vina acum! M-am saturat de troiene masive de zapada, de mizerie, de "flescaiala". Ma uit in calendar si oftez, e abia trecut de jumatatea lui februarie...

Imi ramane sa visez cu ochii deschisi si sa ma bucur ca un copil in asteptarea mult doritei primaveri. Si, ca orice working lady, am o listuta cu itemi de bifat:

1. Shopper bag






Am vazut 2 modele la H&M (din pacate nu le-am gasit pe site-ul oficial), dar am mici dubii. Sunt fiecare 130 RON si nu sunt de piele.Parca as mai astepta pana la reduceri... Am dat un search pe Asos, si am gasit bijuteria din stanga: e aproximativ 200 RON, e de piele, e de la River Island (<3), si are o culoare superba!!!

Gentuta o gasiti AICI. O au si in varianta roz, dar meh meh to pink.




 2.Ray-Bans

Pentru ca imi doresc in sfarsit o pereche de ochelari de calitate, si pentru ca a venit timpul sa investesc in asa ceva. Am niste perechi de la H&M si Accesorize, dar au o calitate indoielnica. Nu ma pricep la detalii "tehnice", but you must know what I mean. Vreau o pereche si buna, nu multe si proaste, asa ca mi-as scoate investitia pe termen lung.

 3. Platformeeeee

De anul acesta voi incepe sa  port si eu pantofi mai feminini, si cum sunt destul de inalta, si nu foarte experimentata in mersul pe tocuri, m-am gandit sa incep prin a purta platforme. 

Am fost ieri la Pull and Bear si am vazut o pereche grozava, redusa de la 250 la 99 RON, dar nu m-am indurat sa le iau, si acum imi pare rau. Am sa ma mai gandesc un pic, o sa pun lucrurile in balanta, si am sa ma decid daca ma intorc (sper sa nu fie prea tarziu). Ele erau dragute asa, catifelate si delicate, dar m-am gandit ca sunt prea pretentioase pentru strazile din Bucuresti-Bucuresti si ca or sa se faca uratele daca dau de umezeala. Cred ca I think too much. Oh, well...

 4.Un parfum?

Da, stiu, am spus de nenumarate ori ca am destule, ca nu o sa imi mai cumpar, dar nu pot sa ma abtin. Imi doresc un parfum proaspat, cu note de citrice ( de ce mi se pare ca suna dubios?). Si, am trei posibile variante, toate sunt EDT, desi in mod normal prefer EDP-urile : Light Blue de la D&G, Chanel Cristalle Eau Verte, sau Boss Orange.


As mai avea multe pe lista, dar acestea sunt esentiale. Si mai bine ma opresc aici, pentru ca daca incep sa ma gandesc la preturi, o sa ma ia cu lesin. Oricum, nu costa sa visezi, si nu inseamna ca trebuie sa ni le cumparam pe toate deodata.

Voi la ce visati? Ce va doriti mai mult si mai mult?

Pana data viitoare, v-am pupat,

R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu