sâmbătă, 4 februarie 2012

Guilty pleasure no 1

Buna fetelor,

M-am gandit sa incep prin a scrie despre sticlute cu o licori magice, care pe mine ma fac foarte fericita.

In randurile de mai jos, o sa va fac cunostinta cu mini colectia mea de parfumuri.

Pasiunea pentru parfumuri o am de undeva din copilarie, cand ma mai scapam in sticlutele mamei inainte sa plec la scoala, pentru ca, nu-i asa, ma respectam :)).

Primul meu parfum de "fita" l-am primit acum ceva timp cand mama, plecata intr-un sejur in Bulgaria, mi-a adus un Bvlgari Omnia Crystalline, din care mai am si acum cateva picaturi, pe care am decis sa le pastrez, pentru ca au valoare sentimentala.

Apoi, incepand cu primul job, am inceput sa imi cumpar singura, ori de cate ori imi permiteam si imi placea ceva.

Nu ma intrebati despre note de baza, mijloc, varf, nu le stiu pe deasupra, nu prea ma intereseaza. Merg pe principiul vazut-incercat-placut-cumparat.

Fiecare parfum ma reprezinta. Am parfumuri fresh, condimentate, dulci, nu ma dau in laturi de la nimic, sunt dispusa sa incerc orice.

Din colectia mea fac parte:  Bvlgari Omnia Crystalline,Lolita by Lolita Lempicka,Nina by Nina Ricci,  DKNY Be Delicious, DKNY Be Delicious Red, Oh Lola by Marc Jacobs, L by Lolita Lempicka, si Lancome Magnifique.

Bineinteles, visez la mult mai multe, dar sa revenim la realitate :)). Majoritatea sticlutelor mele sunt la 100ml, asa ca voi astepta ca cel putin 2 sa mi se termine inainte de a-mi cumpara altceva.


Wish list: 212 Sexy Woman by C. Herrera, Loverdose  by Diesel, Cinema YSL, Alien by Thierry Mugler, Coco Mademoiselle, Burberry Body, Insolence by Guerlain, make me stop, make me stop cause there are a lot more and I can't afford all these and this is not right!

Scuzati iesirea de mai sus, dar mintea a inceput sa o ia razna.

Colectia in imagini:


Imi dau seama ca lipseste Nina, e pe undeva prin geanta, o solicit la maximum zilele astea.


Voi ce parfumuri preferati? Aveti multe asemenea sticlute pe wish list?
 

Smooch, R.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu