vineri, 17 februarie 2012

My favs in materie de seriale

Hello!

Frigul, zilele scurte, comoditatea si programul dubios de la munca, ma tintuiesc in fata laptopului in timpul liber. Mai un blogarash, mai un Vplay, mai un ceiuc.

M-am gandit sa va fac o lista cu serialele mele preferate din aceasta perioada (nu sunt in ordinea preferintelor, ci dupa cum imi vin in minte). Pe lista se regasesc in proportie de 95% sitcomuri, prefer sa ma uit la ceva care dureaza maximum 25 de minute, nu prea am stare de felul meu si fund sa ma uit la ceva mai lung.

  • The Big Bang Theory ( adorabil, oh my Sheldon...)
  • Modern Family :X
  • New Girl
  • 2 Broke Girls
  • How I Met Your Mother (clasic deja si Legen-wait for it-dary!)
  • Two and a Half Men (not the same without Charlie)
  • Jane by Design (dragut si teenage-ish)
  • Louie (un umor mai...aparte)
  • The Exes
  • Hot in Cleveland (go go cougars!)
Eu tot astept caldurica, poate maine, poate poimaine. Dar imi tin de cald si serialele, nu ma plang.

V-am pupat,
R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu